Norsk senior golf 10.08.2022

Norsk Seniorgolf.

Knut til England.

Knut Kvaal Pedersen (foto K Lavik)
Knut Kvaal Pedersen (foto K Lavik) Knut Kvaal Pedersen (foto K Lavik)

Knut Kvaal Pedersen er teken ut av Norske Seniorgolf til å spele landskamp mot England. Møtet med tøffe engelskmenn skjer 11. til 13. september på The Royal Automobil Club, Woodgate.

Landskamp mot England er den mest prestisjefylte av landskampane NSG står for. Det er 12 spelarar på kvart lag. Seks spelar netto, og seks brutto. Vår mann er teken ut på bruttolaget, det som det krevst mest for å kvalifisere seg til.

Knut gjennom å har gjort seg fortent til landskampen med å toppe den regionale Order of merit, som omfattar turneringar frå Agder til Trøndelag. Dessutan er han nummer sju på den landsomfattande Order of merit i klasse to.

Den innflytta rogalendingen er har elles ei flott idrettskarriere bak seg, før han blei hekta på golfen. Som tenåring var han i landseliten i stup. Som vaksen slo han seg på snooker og har vore med i to-tre verdsmeisterskap for amatørar.

Vi bøyer oss i headcoveret og ønsker lukke til!

Kjartan