Elisabeth Thomassen Elisabeth Thomassen

Nettrøffen 31.08.2019

Folkehelseuka 2019

Mandal golfklubbs juniorer hadde stand i Mandalshallen i forbindelse med Folkehelseuka.

Det var Magnus, Oskar og Bjørn som sto på stand.
Mia Skaar prøver seg på putting
Her er det Mathias Skaar som chipper.
Standen var godt besøkt.
Det var liv og røre i Mandalshallen.
Det var Magnus, Oskar og Bjørn som sto på stand. Mia Skaar prøver seg på putting Her er det Mathias Skaar som chipper. Standen var godt besøkt. Det var liv og røre i Mandalshallen.

For fjerde året på rad ble det arrangert folkehelseuke i Mandal i uke 35. Lørdagen var en familiedag der 30 aktører hadde stand  i og rundt Mandalshallen. Mandal golfklubb var en av dem. Dagen begynte med felles velkomst i den nye hallen, med musikkinnslag og opplysninger om programmet for dagen. Etterpå gikk de forskjellige aktørene til sine stand. Fra Mandal golfklubb var det juniorspillerne Magnus Bjørnstad, Oskar Skagestad og Bjørn Nødig Ekornrød med Bent Wilhelm Egeland som "moralsk støtte," som sto på stand med puttingmatte og chippingnett.

De kunne fortelle at det var mange som hadde vært innom og prøvd både chipping og putting. Opptil 15 stk hadde stått i kø for å prøve seg, både barn og voksne.

Dette er en fin måte å få vist hva Mandal golfklubb har å tilby. At der er et godt miljø for barn og unge. Det er pr idag 23 knøtter på trening og ca 15 juniorspillere. Vi har en klubb i vekst, både med barn og voksne.

Stor takk til de tre juniorspillerne som stilte opp i Mandalshallen i dag.