Turnering 07.07.2017

Sommer Scramble torsdag 20. juli.

Vi ønske å gjenta suksessen fra i fjor og inviterer alle medlemmer og deres venner til sommer scramble torsdag 20. juli kl. 16.00. Dette skal være en sosial turnering med 4 personer på hvert lag. Utmeldte medlemmer blir også invitert og vi håper å se noen av dere.

Arkivbilde fra fjorårets sommer scramble ( foto per j)

Etter turneringen bli det servert lapskaus fra Nøding Delikatesse.

Det bli også lotteri av vin og annet. Vi oppfordrer dere som har anledning til det å ta med en ting til utloddingen.

Prisen for turneringen er kr. 150.- pr. person inklusiv mat.

Påmelding til turneringen kan gjøres på oppslag i klubbhus, SMS til Rune 95205272 eller Steinar 91107549  innen onsdag 19. juli kl. 18.00. Meld dere på alene eller som lag, de som ikke har lag, setter vi sammen.

Det er gratis Greenfee for dem som ikke har spillerett.

Regler for turneringen blir litt annerledes enn  vanlig. Alle med hcp 36 og over skal starte fra utslag 33, mens de under 36 skal herrene spille fra utslag 48 og damene fra utslag 40. Er det noen som ønsker å spille fra annet utslag, kan det ordnes.

Er det noen som ikke har golfkøller har vi en del å låne ut.

Det blir også andre justeringer av reglene, disse vil bli opplyst før turneringen.

De som ønsker det kan sitte ut over kvelden for å skryte og lyge.

Vel møtt alle, dette kan bli veldig sosialt.

Sjekk www.mandalgk.no før turneringen.

Mvh.

Styret, Mandal Golfklubb