Turnering 15.06.2020

Endringer i Onsdagsturneringen

Årets Onsdagsturnering har blitt en stor suksess med nesten 70 spillere hver eneste uke. Årsaken til dette er nok sammensatt, men å kunne slå ut når man selv ønsker har gitt flere muligheten til å delta.

Arkivbilde fra onsdagtour ifjor (per j)

Fra 15. juni er det igjen tillatt med shotgunstart (fellesstart) i klubbturneringer. Mange ser fram til dette. Samtidig er det kommet ønsker om å kunne fortsette å slå ut på andre tidspunkt. Derfor blir det de to neste onsdagene et lite prøveprosjekt med vanlig shotgunstart kl.10:00 og 18:00. Samtidig åpner vi for å delta i Onsdagsturneringen på andre tidspunkt av dagen, men vi håper at flest mulig deltar kl.18:00

Vi får fortsatt ikke bruke Gobex-automatene, så scorene må føres i en App og sendes til frode.rays.arntsen@gmail.com etter runden. De som starter kl. 10:00 organiserer selv flighter. De som skal starte kl.18:00 må skrive seg på liste i klubbhuset senest kl.17:30. Det blir igjen «closest to pin» på hull 2 for de som starter kl.18:00.

Minner om at startkontingenten (60 kr per runde eller 600 kr for hele sesongen) betales på VIPPS til Mandal Golfklubb -  Turneringer – Onsdagsturneringen.

Vi ser fram til å endelig kunne samles til felles utslag igjen!

Hilsen Turneringskomiteen.