Elisabeth Thomassen Elisabeth Thomassen

Damer 05.09.2018

Damedag

Damene spilte turnering i Kristiansand

Vi koser oss med pizza og brus
Tradisjonen tro så ble det overlevert blomster fra gjestene
De som fikk premie, både de som spilte godt og de som var heldige og ble trukket. Vi koser oss med pizza og brus Tradisjonen tro så ble det overlevert blomster fra gjestene

På tirsdag var det årets siste turnering sammen med Kristiansand og Bjåvann på Kristiansand golfbane. Hele 31 spillere møtte opp fra de tre klubbene. 11 damer fra Mandal. Ettermiddagen begynte med litt informasjon og med applaus til Mandal som stilte så mange. Værgudene var på vår side, himmelen holdt tett og det var en god temperatur. Så alt lå til rette for en fin runde.

Det var Kristiansand som stakk av med første og andre plassen, Hafdis Magnusdottir med 20 poeng og Jette Ravn med 19 poeng. Men så stakk Mandal av med de to neste plassene, Turid Røksland på tredje med 18 poeng og Anne Grete Mjåland på fjerde også med 18 poeng.

Lengste drive på hull 9 var det Hafdis Magnusdottir fra Kristiansand som klarte, nærmest flagget på hull 5 ble Lisbeth Lunden fra Bjaavann og nærmest flagget på andre slaget på hull 6 klarte Mirjam Slot Arntsen fra Mandal.

Etter runden fikk vi pizza, kake og kaffe mens vi ventet på premieutdeling. Det var også fire premier som ble trukket på scorekortene.

En fin ettermiddag med hyggelige golfdamer

Neste gang er det vanlig damedag med nærmest flagget på hull 1. Ingen påmelding bare å møte opp. Men HUSK: OPPMØTE KL 17.00, UTSLAG KL 17.30.

Resultatliste