Elisabeth Thomassen Elisabeth Thomassen

Damer 26.09.2023

Avslutning for damene

Tirsdag var siste damedag for i år.

Vinnerlaget. Vivian Kristiansen, Emely Hjemdal og Siri Fyllingen Johnsen.
Laila og Astrid på hull 3
Astrid slår ut på hull 3.
En flott kveld på banen.
Godt med pizza etter runden.
Laila Markussen vant Order of Merit i  klasse 2.
Laila Markussen vant Order of Merit i klasse 2.
Britt R. Andersen vant Order of Merit klasse 1.
Elisabeth Thomassen og Britt R. Andersen går ut av komiteen.
Vinnerlaget. Vivian Kristiansen, Emely Hjemdal og Siri Fyllingen Johnsen. Laila og Astrid på hull 3 Astrid slår ut på hull 3. En flott kveld på banen. Godt med pizza etter runden. Laila Markussen vant Order of Merit i  klasse 2. Britt R. Andersen vant Order of Merit klasse 1. Kristin Bentsen fikk en velfortjent vinflaske for jobben med å lage de flotte nettene. Elisabeth Thomassen og Britt R. Andersen går ut av komiteen.

Litt vemodig at sesongen nå er avsluttet, men heldigvis kan vi fremdeles spille golf på den flotte banen vår. Damene avsluttet med scramble turnering. Etterpå var det pizza og brus, premieutdeling og sosialt.

Det har i år vært Order of Merit på damedagene, for de som ville. Det har samtidig vært lov å komme og spille ei selskapsrunde med en liten innlagt konkurranse, nærmest flagget,  nærmest streken, tre køller og en putter, færrest putter osv, osv. Noe for enhver smak. Vi har også hatt to kvelder med trening med pro, noe mange benyttet seg av.

Det var Britt Rigmor Andersen som vant Order of Merit, klasse 1, og Laila Markussen vant klasse 2. Det har vært 34 spillere innom i år på OM. Man måtte ha 5 tellende runder.

Scramble turneringen ble vunnet av Vivian Kristiansen,  Siri Fyllingen Johnsen og Emely Hjemdal.

Britt  R. Andersen og Elisabeth Thomassen takket for seg i komiteen og mottok flotte blomster for innsatsen.

Ny komité er: Anne Rita Meberg, Vivian Kristiansen, Astrid Vatnedal og Laila Markussen.

Takk for i år.