Turnering 08.07.2022

Sport1 Mandal sommergolfen.

Tommy Antonsen og Rune Brønstad ble vinnere med samme poengsum som Britt Andersen og Reidun Brådland Ramfjord på 2. plass.

Vinnere Tommy Antonsen og Rune Brønstad (foto E Thomassen)
De 3 beste i sammendraget (foto e thomassen)
Glimt fra turneringen (foto per J)
Lengste drive Sondre Dahl Skrede (foto e thomassen)
Nærmest pinnen Magnus Bjørnstad (foto e thomassen)
Glimt fra turneringen ( foto e thomassen)

Fredag ble det arrangert Sport 1 sommergolfen. I alt 48 spillere stilte opp.  Det ble spilt Greensome Stabelford.  Hvert lag bestod av 2 spillere som begge hadde utslag.  Så ble det spilt annenhver gang på best ball til den var i koppen.  HCP ble justert til 75% av sammenlagt hcp for laget.

Banen var som vanlig i meget god stand.  All honnør til banemanskapet og alle frivillige.

Når alt var summert opp ble det til slutt Tommy Antonsen og Rune Brønstad som gikk av med seieren.  De oppnådde 33 poeng (+15). Samme score hadde Rigmor Andersen og Reidun Brådland Ramfjord. På 3. plass fulgte Espen Haven og Manuel Fredriksen med 31 poeng (+13).

Nærmest pinnen på hull 7 ble Magnus Bjørnstad, og lengste drive på hull 9 hadde Sondre Dahl Skrede.

Etter endt dyst var det premieutdeling samt grilling av karbonader og pølser ved grillmester Rune Svennevik.

Klubben ønsker å gi en spesiell takk til Sport1 Mandal som virkelig dro til med flotte gavekort i premier.

Resultatliste Sport1 sommergolf