Klubb 01.12.2021

Siste nytt om golfsimulatorene på klubbhuset.

Bygget er ferdig, og i disse dager blir simulatorene og lerretene satt opp. Likevel blir det neppe noen oppstart på de neste fjorten dagene på trackman simulatorene.

Klubbhuset onsdag (foto s vatnedal)
Klubbhuset onsdag (foto s vatnedal) Klubbhuset onsdag (foto s vatnedal) Klubbhuset onsdag (foto s vatnedal)

I kveld blir lerrettene på  simulatorene trolig satt opp.  Dersom alt går etter planen vil det bli testing og opplæring framover.  Så hvordan dette arbeidet vil gå er det helt umulig å si.  Derfor er 14 dager framover uvist, men alle ønsker at tiden vil holde.

Når det gjelder caddyschaken blir den muligens klargjort idag.  Så en håper at den snart kan settes igang.  Før det må det lages klare regler for bruk av rommet.

Bestilling av tid vil det foregå på appen Matchi.(ikke i golfbox)  Der vil golfklubben komme opp.  Så den appen kan allerde lastes ned, men golfklubbens side vil ikke komme opp før alt er klart.

På siden vår vil det komme en egen fane for simulatorene.  Der vil dere finne alt vedr. bruk, priser etc.

Det er bare å følge med på siden.  Mange står på for at det kan bli åpning midt i måneden.