Senior 30.06.2022

Seniorene i klubben hadde vårens siste torsdagstreff.

I aldeles nydelig sommervær ble det spilt scramble.

Glimt fra sommer avslutningen (foto per j)
Glimt fra sommer avslutningen (foto per j) Glimt fra sommer avslutningen (foto per j) Glimt fra sommer avslutningen (foto per j) Glimt fra sommer avslutningen (foto per j)

28 spillere møtte opp til koselg scramble-runde torsdag.  Topp bane og vær, ja alt lå til rette for en fin dag på Valle Gård.

Som vanlig ble det ikke kåret noen vinnere, men trekning blant alle scorkort gir en "vinner".

Siden dette var siste turnering før ferien, ble som som seg hør og bør servert jordbær og is i tillegg til kaffe og vafler.  Vinlotteriet selvsagt, selvom det tydligvis kun var F lodd som vant.

Gledelig var det at leder i klubben Rune Svennevik tok seg tid til å si noen ord samt å overrekke blomster til Anna Eikestøl og Anne-Grete  Nøding for flere år med arbeid i seniorkomiteen.