Turnering 06.06.2022

Pinsegolf gjennomført mandag i strålende junivær med hele 69 påmeldte spillere

Mandag gikk turneringen Sparebanken Sør og Sørmeglerens Pinsegolf av stabelen på en aldeles fantastisk preppa bane. Greenene var klippet ned til røttene, og komiteen mente at stimpen på green var på iallefall 13. Raske var de uansett. Det at det blåste 'noe inni heiane' gjorde ikke spillet akkurat lettere.

Vinnerlaget, Team Winje (foto alf s)
Vinner av longest drive (foto alf s)
Vinner av closest to pin (foto alf s)
Glimt fra turneringen (foto per j)
Glimt fra turneringen (fotp per j)
Glimt fra turneringen (foto per j)
Glimt fra turneringen (fot0 per j)
Glimt fra turneringen (foto per j)
Forventningsfulle deltakere før premieutdeling (foto alf s)
Vinnerlaget, Team Winje (foto alf s) Vinner av longest drive (foto alf s) Vinner av closest to pin (foto alf s) Glimt fra turneringen (foto per j) Glimt fra turneringen (foto per j) Glimt fra turneringen (fotp per j) Glimt fra turneringen (foto per j) Glimt fra turneringen (foto per j) Glimt fra turneringen (foto per j) Glimt fra turneringen (foto per j) Glimt fra turneringen (fot0 per j) Glimt fra turneringen (foto per j) Forventningsfulle deltakere før premieutdeling (foto alf s)

Turneringen ble spilt som 18 hulls scramble for lag. Med hele 20 lag til start ble det innimellom litt kø på noen av hullene, men det gjorde ingenting i det fine været. Tonen var god og praten satt løst mellom flightene - som alltid på MGK :-)

Vinnerlaget var team Winje (K. Winje/Ø. Torsøe/ K. Bodin/ V. Aaneen) med respektable -15. Det gratuleres masse til vinnerne.

Closest to pin (på hull 1) ble vunnet av Fredrik Suvatne, og longest drive (på hull 6) ble vunnet av Karsten Skårdal. Masse gratulasjoner til disse også.

Vi takker for oppmøtet og humørfyllt golf, og så ses vi vel snart igjen ute på vår aldeles fantastiske bane.

Se link under for full resultataliste: