Senior Turnering 04.05.2023

Oppstart av Kiwi onsdagstour og seniorenes torsdags tour.

Denne uka gikk startskuddet for klubbens "faste" innslag.

Første flight onsdag morgen Jostein Sneve, Ole Bjørn Reinertsen og Oddvar Skår (foto per j)
God stemning blant seniorene torsdag (foto per j)
Første flight onsdag morgen Jostein Sneve, Ole Bjørn Reinertsen og  Oddvar Skår  (foto per j) God stemning blant seniorene torsdag (foto per j)

I strålende vårvær gikk årets første runde av Kiwi- onsdagstour av stabelen.  Desverre så ble det noe krøll med golfbox, slik at pr. nå foreliggere ikke resultatlisten.  Ifølge golfbox var det 46 spillere påmeldt.

Torsdag var det seniorene som hadde oppstart.  Her møtte det opp hele 33 spillere som denne gangen spilte scramble.  Det ble oppnåd svært bra resultater på tross av en sterk vind fra øst. Som vanlig stiller Rose opp med nystekte vafler. Vinlotteri og sosial sammenkomst etterpå er meget viktig.

Neste torsdag er det igjen scramble før.  Minner om at torsdag 25. mai er det spill i Kristiansand Golfklubb.