Klubb 12.06.2022

Info til alle medlemmer.

VTG-Kurs, Golfheftet, Gratis spill, Kontingent, Solo kort, Golfbox, Kiosk, Snus/sneiper, Simulator.

VTG-Kurs.

VTG-Kurs blir lørdag  18. juni, 7. juli, 6. august og 3. september.

Har dere familie, venner eller andre som ønsker å prøve golf er det bare å melde seg på.

Påmelding eller spørsmål til: kontakt@mandalgk.no

Golfheftet.

Ønsker du golfheftet, kan det kjøpes gjennom klubben. Send en e-post til oss. Prisen er kr. 495.-

Se alt om golfheftet her: https://www.golfhaftet.com/no/

Gratis spill.

Alle som er medlem av Mandal Golfklubb og har betalt spillerett ,spiller Gratis hos Kristiansand Golfklubb

Kontingent.

Vi har dessverre end en del som ikke har betalt årets kontingent. Har du ikke enda fått fakturaen, gi beskjed.

Skal du ikke lenger være medlem, gi beskjed. De som ikke betaler innen 30. juni blir slettet som medlem.

Solo kort.

Dette er et kort som kan brukes på rangen. Det er et depositum på kr. 50.-

Det kan legges inn baller på kortet med følgende priset:

kr. 200.- 9 bøtter, kr. 400.- 19 bøtter, Kr. 1000.- 55 bøtter. Vanlig pris er kr. 25.- pr. bøtte.

Dette kortet kan kjøpes i kiosken og fylles der.

Golfbox.

Det er dessverre enda noen som " glemmer" å melde seg inn i Golfbox.

Alle SKAL melde seg inn her, gjelder også om kvelden. Greenkeeper bruker dette som redskap ved arbeid på banen. Vi vil ha kontroll på hvem som spiller.

Kiosken.

Kiosken åpner hver dag fra lørdag 25 juni fra kl. 10.00 - 17.00

Det er Rose som blir ansvarlig for den.

Snus / Sneiper

Det ser ut som de nye skiltene har hjulpet , men det er enda noen som  "glemmer" å hive dem i søppeldunken.

Vær så snill å ta med deg hjem svineriet.

Simulator.

Det vil fra 1. Mai til 31.August bli redusert pris på bruk av simulatorene.

TrackMan kr 150,- pr. hele time og kr 75,- pr halve time (halvtime gjelder kun simulator nr. 3).

Caddyshack kr 100,- pr. hele time.

Vi ønsker alle våre medlemmer en riktig fin sommer.

Mvh.

Steinar Vatnedal