Elisabeth Thomassen Elisabeth Thomassen

Damer 26.04.2022

ENDELIG ER SESONGEN IGANG

Tirsdag 3. mai starter damegruppa opp etter vinterdvalen. Oppmøte kl 17.00. Ønsker alle nye og gamle damegolfere velkommen.

Bildet fra høstturen 2020

Tirsdag 3. mai starter vi opp med litt informasjon og opplæring i bruk av appen Golfbox, vi møtes kl 17.00. Etterpå spiller vi "beste score pr hull".  Oppfordrer alle til å laste ned appen Golfbox før dere kommer.

Nytt av året er Order of merit (OM). Dvs at vi kårer de beste damespillerne i to klasser. Klasse 1 ( hcp 0-36,0) som spiller slagspill, klasse 2 ( hcp 36,1-54) som spiller stableford. Det blir 10 turneringsdager og de 5 beste teller i sammenlagt resultat. De som ønsker å delta MÅ melde seg på i golfbox senest en halv time før start.

DE SOM IKKE ØNSKER Å DELTA PÅ OM MØTER OPP UTEN Å MELDE SEG PÅ, OG ER MED OG SPILLER. Ofte er det en liten konkurranse i tillegg, som nærmest pinnen, lengste drive eller noe annet gøy. Oppfordrer alle til å være med på OM, dette er bare gøy.

Årets tur går til Bø hotell 2 - 4 september, med spill på Vrådal på fredagen, Nordsjø på lørdag og søndag. Pris for helgen inkluderer 2 overnattinger, 2 frokoster, 2 middager, kr 2880,- i dobbeltrom, 3970,- i enkeltrom. Reise og spill på Vrådal, 2 gevinster a ca kr 100 + evnt mat på hjemturen kommer i tillegg. Bindende påmelding innen 15.7.22 til Elisabeth Thomassen tlf 91188386, mail elithom2@online.no.  Husk å si ifra om du vil ha enkelt eller dobbeltrom, hvem du skal dele rom med, om du skal spille Vrådal eller om du  kommer rett til Bø. Oppgi gjerne medlemsnummeret. Hver enkelt betaler til hotellet, trekker man seg etter fristen må man betale for rommet. Var litt strenge der synes jeg.

Informasjon blir lagt ut her eller på klubbens facebook side. Terminlista finner du ved å gå inn på hjemmesiden, altså her,  gå inn på menyen, trykk på Klubben, så trykker du på terminliste damer 2022. Der ligger et vedlegg, trykk på den.

Da gjenstår det å ønske nye og gamle medlemmer velkommen til årets sesong