Kristoffer Bodin Kristoffer Bodin

Turnering 19.09.2022

ENDELIG ER JAKTA HER!

Lørdag 01. oktober skjer det som for mange er høydepunktet i golfsesongen, nemlig sesongavslutningsturneringen MH Høstjakten.

I tradisjon tro skal Mandal Golfklubbs medlemmer valfarte Buråsveien, for så å kjøre broa og inn på Skjebstadveien, ta en rask høyre og videre inn på Valleveien helt opp til det som for de fleste av oss har blitt vårt eget himmelrike, Mandal Golfklubbs 9-hullsbane. DET ER TID FOR JAKT!!!

I jaktlaget skal det jaktes birdier, eagler og til-og-med hole in ones! 80 golfere, 20 lag med 4 på hvert lag, best ball scramble, 18 hull og 80 plasser til middag og fest ved Mandal Hotel utpå kvelden. De som bestiller middag på hotellet på kvelden vil bli prioritert ved eventuell venteliste.

Turneringen spilles som 18 hulls scramble, lag satt sammen av 2-3-4 spillere hcp justeres til 10% ved 4 mannslag. 15% ved 3 mannslag og 25% ved 2 mannslag. Sett sammen deres lag, eller meld deg på individuelt så finner vi spillpartnere.

Link til påmelding HER

Mandal Hotell dekker på til oss i toppetasjen som tidligere år, og tilbyr to-retters middag til 450 kr pp. Ønsket leskedrikk kjøpes individuelt på hotellet.

Ankomst hotellet kl. 17:30 til 18:00
Seating kl. 18:30 og hovedrett kl. 19:00

PREMIER:

Det blir flotte premier!

MERK: Måleenheten på banen skal være golfslag, så kan måleenheten for banketten være noe annet.