Klubb Turnering 20.08.2022

Aud Tove Egeli og Simen Steinstad Jørgensen leder klubbmesterskapet etter første dag.

I strålende sommervær ble første dag av klubbmesterskapet avviklet idag.

Glimt fra klubbmesterskapet (foto per j)

46 spillere var i aksjon lørdag.  Banen var helt strøken, så en stor takk til Arild og alle frivillige som virkelig har stått på.

I klassen for herrer er det Simen Steinstad Jørgensen som viste seg som den sterkeste.  Selv om det ikke har blitt fult så mye golf i det siste, spilte han solid på 68 slag og banens par.  På plassene bak Simen følger Jørgen Hestås med + 6, foran Edmund Jaabæk med +14.

I dameklassen leder Aud Tove Egli med 81 slag (+13).  Så følger Turid Røksland på +14 og Britt Andersen +24.  Samme antall slag har også Tutti Ericson.

I klassen for Herrer Senior leder Gunnar Førsund med 81 slag (+13).  På de neste plassene følger Arnt Terje Udøy med + 17 og Ian Crimp med +20.

I klassen for junior har Kasper Jørgensen Nilsen ingen å konkurere med.  Han gjennomførte 18 hull på 86 slag (+18).

I klassen for eldre senior gikk Rune Halvorsen på 79 slag (+11) og spiller i siste flight søndag.  Rune Svennevik følger med + 13 og Ivar Gulli med +15.

Klassen for herrer super senior leder Sigmund Skårdal med 81 slag (+13).  Oskar Einar Skårdal på 2. plass med +21.

Stableford klassen netto er Espen Haven beste med 36 poeng (par) foran Frank Emmeric 33 poeng og Ole Breland og Ole Bjørn Reinertsen begge 31 poeng.

Resultater etter første dag klubbmesterskapet