Klubb Turnering 22.08.2021

Turid Røksland og Simen Steinstad Jørgensen ble årets klubbmestere.

I herreklassen ble Simen vinner med minst mulig margin. Jørgen Hestås ledet med 5 slag før hull 15. Etter 17 hull var stillingen helt likt. På siste hull fikk Simen par mens Jørgen måtte bruke et slag mer.

Årets klubbmestere Turid Røksland og Simen Steinstad Jørgensen (foto per j)
Klassevinnere fra v.b Daniel Bjørnstad, Einar Skårdal, Kasper Jørgensen Nilsen, Tutti Ericson, Mirjam Arntsen, Kjartan Lavik, Arnt Terje Udø. Foran Turid Røksland og Simen S Jørgensen (foto per j)
Glimt fra klubbmesterskapet (foto per j)
Årets klubbmestere Turid Røksland og Simen Steinstad Jørgensen (foto per j) Klassevinnere fra v.b Daniel Bjørnstad, Einar Skårdal, Kasper Jørgensen Nilsen, Tutti Ericson, Mirjam Arntsen, Kjartan Lavik, Arnt Terje Udø.  Foran Turid Røksland og Simen S Jørgensen (foto per j) Glimt fra klubbmesterskapet (foto per j) Glimt fra klubbmesterskapet (foto per j) Glimt fra klubbmesterskapet (foto per j) Glimt fra klubbmesterskapet (foto per j) Glimt fra klubbmesterskapet (foto per j) Glimt fra klubbmesterskapet (foto per j) Glimt fra klubbmesterskapet (foto per j) Glimt fra klubbmesterskapet (foto per j) Glimt fra klubbmesterskapet (foto per j) Glimt fra klubbmesterskapet (foto per j) Glimt fra klubbmesterskapet (foto per j) Glimt fra klubbmesterskapet (foto per j) Glimt fra klubbmesterskapet (foto per j) Glimt fra klubbmesterskapet (foto per j) Glimt fra klubbmesterskapet (foto per j) Glimt fra klubbmesterskapet (foto per j)

Søndagen ble også en fin fin dag på golfbanen.  Som på lørdag var greenene veldig raske noe som gjorde at de fleste måtte bruke mange slag på greenene.  Igjen en stor takk til alle som har vært med å gjøre banen så fin.

I kampen om klubbmesterskapet blant damene var det ingen tvil denne gangen.  Turid Røksland ledet etter første dag med 4 slag.  I løpet av dagen bare økte hun ledelsen og vant til slutt med +20 etter en runde på +11 idag.  På de neste plassene fulgte Tutti Ericson med +36 og Paula Pedersen +43.  Dette var Turids 8. klubbmesterskap.  Vi gratulerer.

I herreklassen ble det derimot helt åpent til siste slag på ballen.  Etter første dag hadde både Jørgen Hestås og Simen Steinstad Jørgensen begge +4.  Og det var disse det skulle dreie seg om denne søndagen.  Jørgen hadde overtaket hele dagen, og ledet med 5 slag da 3 hull var igjen å spille.  Da fikk Jørgen en trippel mens Simen senket en langputt og fikk birdie.  På neste hull fikk Simen en par mens Jørgen fikk bogey . Dermed helt likt før siste hull.  Der trakk Simen det lengste strået og vant med +14 foran Jørgen med +15.  På tredje plass fulgte Arnt Terje Udø +29.  Dette var Simens 10. klubbmesterskap.  Gratulerer.

I klassen for stableford ble det meget jevnt.  To spillere endte på -1.  Vinner ble Daniel Bjørnstad foran Rune Brønstad.  På plass nummer tre ble Glenn Blørstad med -4.

Etter premieutdeling ble det trukket ut en deltaker som vinner av en el-sykkel levert av Sport 1.  Det ble Hans Djupvik.  En stor takk til Sport 1.

Vinnere av de forskjellige klassene ble:

Herrer: Simen Steinsad Jørgensen +14

Damer: Mirjam Arntsen +52

Herrer junior: Kasper Jørgensen Nilsen +51

Dame senior: Turid Røksland +20

Damer eldre senior: Tutti Ericson +36

Herrer eldre senior: Kjartan Lavik +32

Herrer super senior: Einar Skårdal +59

Stableford netto: Daniel Bjørnstad -1.

Resultatliste klubbmesterskapet 2021