Klubb 09.05.2017

To gladmeldinger på en dag!!!!!!!

Mandal Golfklubb har inngått avtale med Kristiansand GK og Grimstad GK. Alle med medlemskap og full spillerett i Mandal spiller GRATIS i Kr.sand GK og Grimstad GK.

Videre har Bjaavann GK inngått avtale hvor medlemmer med spillerett i Mandal spiller 18 hull  for 300 kroner.

Det er veldig gøy å kunne informere våre medlemmer om at vi nå har inngått et samarbeid med Kristiansand Golfklubb og Grimstad Golfklubb. Samarbeidet gjelder gratis spill....

Avtalen som nå er gjort mellom klubbene er ganske enkel, alle som har fullt medlemskap m/spillerett kan nå spille gratis i både Kristiansand og Grimstad. Tilbudet gjelder i perioden 1. mai til 1. september. Tilbudet er selvfølgelig gjensidig og vi håper på masse besøk fra både Kristiansand og Grimstad.

Har du i dag medlemskap UTEN spillerett og ønsker å oppgradere dette til MED spillerett, er det bare å ta kontakt med oss.

Vi syntes det er utrolig bra at vi har fått dette til og håper mange vil benytte seg av tilbudet. Både Kristiansand og Grimstad har noen flotte og varierte baner med massevis av utfordringer. Så har du ikke spilt disse banene er det bare å hive seg rundt og ta turen til begge banene.

Når dere skal spille hos disse klubbene MÅ dere bestille tid på Golfbox og skrive dere inn i greenfeeboken. Klubbene vil ha kontakt seg imellom for å sjekke at spillerne har spillerett i sin hjemmeklubb.

Er det noe dere lurer på, er det bare å ta kontakt.

Mandal og Bjaavann golfklubber har inngått en avtale som gir klubbenes medlemmer med spillerett rabattert greenfee.

I perioden frem til 1. september spiller Mandalsmedlemmer 18 hull på Bjaavann for bare 300 kr, mens medlemmer i Bjaavann kan gjøre 18 hull i Mandal for meget attraktive 200 kr.

Juniorer har allerede halv pris på greenfee, og er ikke omfattet av denne ordningen.

Booking av starttider gjøres som tidligere i GolfBox. Når dere skal betale greenfee på automaten, forandrer dere prisen til kr. 300.-

Med hilsen

Styret