Klubb 01.11.2016

Stor interesse for golfsimulator på klubbhuset.

Mandag kveld var ca 30 medlemmer samlet på klubbhuset for å lufte interessen for en simulator.

Fra simulatoren hos Caddyshack på Berge (dessverre dårlig lys) (foto per J)
Ruben Nilsen og  Petter Sørensen fra Caddyshack (foto per j)
Ruben Nilsen og Petter Sørensen fra Caddyshack (foto per j)
Ca 30 medlemmer møtte (foto per j)
Fra demorommet på Berge (foto per j)
Oddbjørn Breland i aksjon (foto per j)

Ruben Nilsen og Petter Sørensen holdt et lite innlegg hvor de presenterte hva de kunne tilby klubben. De har startet eget firma hvor de importerer og selger golfsimulatorer. En komplett simulator koster ca. 200.000 kroner.  De har et simulator stående på Berge som en del av de fram møtte prøvde etterpå. På Berge kan en leie for 200 kroner pr. time, og 30 kroner går til klubben. Bestilling og betaling foregår pr. nett. I en uke kan medlemmer prøve denne gratis! Bare logg inn på caddyshack.no og bestill tid.  Husk Mandal GK i registrering for at klubben skal få penger.

Steinar Vatnedal ledet kvelden så videre.  Det gikk på om  medlemmer kunne låne klubben penger slik at en kunne kjøpe simulatoren.  Etter hvert som en fikk inn "greenfee" gikk dette til å tilbakebetale de som hadde lånt ut penger.  Til slutt eide klubben simulatoren.

Det ble reist flere spørsmål som ble besvart og det ble tilslutt tatt en opptegning av  medlemmer som var villige til å gå inn med midler.  Så langt meget positive tilbakemeldinger. En håper at klubbhuset kan bli et samlingsted også om vinteren.

Det vil bli utarbeidet et skriv som blir sendt ut til alle medlemmene i klubben.  En håper at en golfsimulator kan stå klar på klubbhuset i løpet av året.