Bane 10.04.2018

Status på banen pr. 10. april 2018.

Det er fremdeles is og snø på banen, så en åpning kan skje tidligst siste helg i april. En forutsetning da er tørt vær framover.

Banen fortsatt stengt (alle foto per j)
Hull 3
Hull 1
Ned mot hull 2
Hull 9
Hull 9 for 10 dager siden
Hull 8
Hull 6
Green på hull 5
Mot utslaget på hull 5
Mot klubbhuset hull 9
Hull 4
Banen fortsatt stengt (alle foto per j) Hull 3 Hull 1 Ned mot hull 2 Hull 9 Hull 9 for 10 dager siden Hull 8 Hull 6 Green på hull 5 Mot utslaget på hull 5 Mot klubbhuset hull 9 Hull 4

Det ser meget bra ut når en kommer ut til banen.  Det er ikke mye snø og is å se på de hullene som ligger der sola kommer til.  Men på hull 6 , 7 og 8 er det fremdeles is og snø. Dessuten er det veldig vått på banen.  Værmeldingen fremover lover plussgrader hele døgnet, så en får bare håpe at snøen er vekk i neste uke.

Så må det noen uker med tørt vær, slik at banen kan tørke opp og at Mikkel kan komme ut på banen med utstyr.  Så det er bare å følge med.  Det vil komme en oppdatering så snart vi vet noe mere.

Det er bare å smøre seg med tolmodighet, og bruker simulatoren eller banen på Spangereid så lenge.