Elisabeth Thomassen Elisabeth Thomassen

Turnering 21.07.2017

Sommerscrambel

Godt oppmøte på årets sommerscrambel.

65 spillere klare til utslag.
Sosialt etter turneringa.
Mange fine gevinster.
Vinnerlaget, Rune, Miodrag og Arnold. Andre var gått da bildet ble tatt.
Frithjof og Janne Kayser.
Glimt fra turneringen (foto per j)
65 spillere klare til utslag. Sosialt etter turneringa. Mange fine gevinster. Vinnerlaget, Rune, Miodrag og Arnold. Andre var gått da bildet ble tatt. Frithjof og Janne Kayser. Glimt fra turneringen (foto per j) Glimt fra turneringen (foto per j) Glimt fra turneringen (foto per j) Glimt fra turneringen (foto per j) Glimt fra turneringen (foto per j) Glimt fra turneringen (foto per j) Glimt fra turneringen (foto per j) Glimt fra turneringen (foto per j) Glimt fra turneringen (foto per j)

65 stk møtte til start på sommerens sosiale turnering. Det var scrambelturnering med en ny vri i år. Den som hadde best utslag fikk ikke spille neste slag, den som hadde best andre slag fikk ikke spill neste osv, helt til laget var på grenen. Da fikk alle lov å putte.

Det var lagt inn to nærmest pinnen konkurranse,  på hull 2 og hull 7.

Etter turneringen ble det servert lapskaus og det var utlodning og premieutdeling.

Beste lag med 33 poeng var Rune Vetås, Arnold Oftenes, Miodrag Bojic og Andre Sandtveit. Nr 2, også med 33 poeng ble Kirsten Våge, Grethe Johansen, Arild Tharaldsen og Jostein Sneve. Tredje plassen gikk til Sverre Skjørten, Sanna S. Svennevik, Erlend S. Fævelen og Peter Kjellby, også de med 33 poeng. Det var altså veldig jevnt i toppen.

Nærmest pinnen på hull 2 ble Elisabeth Thomassen og på hull 7 ble det delt mellom Bernt Wilhelm Egeland og Rune Halvorsen. Dette fordi det ikke var noe å måle med der.

Janne Sire fikk også premie siden hun hadde gått i flight med Helge Skår og Jahn Heimtun. Det kan jo være litt av en påkjenning.

Det var også storfint besøk på denne turneringa. Frithjof og Janne Kayser kom hele veien fra Oslo bare for å delta. De var i sin tid medlem nummer 57 og 58. Veldig koselig.