Alf Skagestad Alf Skagestad

Klubb Junior 25.06.2020

Sommeravslutning for juniorgruppa

Torsdag ble det avholdt sommeravslutning for knøtter og juniorer med konkurranser, pizza, is og brus

I et aldeles strålende sommervær gjennomførte juniorguppa sommeravslutning for begge partiene.

Vi hadde litt konkurranser på putting, range og nærspill der vi la opp til lagkonkurranse med felles poengsanking. Konseptet var det at vi skulle forsøke å sanke mer poeng enn et forhåndsbestemt magisk tall. Fikk de unge mer poeng enn dette, så vanket det is også etter pizza og brusen. Det var stort konkurranseinstinkt gjennom hele økten, og alle jublet i lag over gode prestasjoner.

Etter gjennomførte øvelser på alle tre stasjoner, ble det bespisning på benken oppe ved nærspillsområdet. Pizza og cola er aldri feil uansett vær :-)

Spenningen var å ta og føle på når overdommer Erlend leste opp samlet resultater for dagen. Stillheten ble brutt av jubel når golferne forstod at samlet poengsum oversteg den magiske grensen. Da var det bare å stille golferne opp på lang lang rekke og traske ned i klubbhuset og plyndre isdisken. Vel fortjent alle sammen!

En mett og fornøyd gjeng forsvant ut til ventende biler mens de sang "...ha det på badet din gamle sjokolade..."

Ha en flott sommer alle sammen, og så sees vi til nye treninger i uke 33.

-Komitéen