Alf Skagestad Alf Skagestad

Klubb Bane 25.08.2018

Søndag 2. september klokka 12 arrangeres åpen familiedag på Mandal Golfklubb

Søndag åpner vi opp for åpen familiedag der vi ønsker å treffe lokalbefolkningen som mulig er litt nysgjerrig på hva denne golf-sporten egentlig er. Vi stiller med entusiastiske medlemmer som viser de forskjellige slagene i golf, og er tilgjengelige for en samtale om miljøet i klubben, trening, spill, turneringer og andre mulighetene klubben gir.

Som et ledd i årets satsing på rekruttering i klubben, har vi den glede av å invitere familier som vurderer å gi golfen en sjanse, men som egentlig ikke kjenner til klubbens tilbud og muligheter.

Søndag 2/9 settes det av et par-tre timer til åpen dag der vi vil fremme klubbens treningsfelt, fasiliteter og vise litt grunnleggende golf-teknikker på treningsfelt, driving-range og putting-greenen.
I tillegg til litt veiledning blir det sikker en og annen konkurranse for de fremmøtte. Vi holder også kafeen åpen slik at vi får litt god sensommermat til en golf-prat på terrassen foran vårt flotte klubbhus.

Mandal golfklubb ønsker seg flere medlemmer, og da spesielt fra den yngre garden som kan starte opp med en sosial, teknisk utfordrende og moro fritidsaktivitet. Klubben er inne i første året av 3 der vi kjører et prosjekt for å løfte junior-avdelingen og samarbeidet på tvers av de andre 4 sørlandsklubbene innen golf. Prosjektet skal fremme større samarbeid på tvers av klubbene slik at vi kan tilby klubbens unge et miljø der vi kan reise til de nærmeste klubbene og møte nye golf-venner i Kristiansand, Grimstad, Arendal, Bjaavann og Utsikten i Kvinesdal.

Ønsker alle interesserte varmt velkommen til Mandal Golfklubb - Et godt sted å være!