Elisabeth Thomassen Elisabeth Thomassen

Damer 30.06.2020

Siste damedag før ferie.

Endelig kunne damene samles til schrambleturnering.

Vinnerlaget, Britt, Aslaug, Anne Brit og Laila
Britt og Kristin tar koronaen på alvor under premieutdelinga
Litt info før vi går ut.
Kristin slår ut på hull 4
Kirsten Vaage gjør seg klar
Hull 6
Endelig kan vi samles etter runden.
Vinnerlaget, Britt, Aslaug, Anne Brit og Laila Britt og Kristin tar koronaen på alvor under premieutdelinga Litt info før vi går ut. Kristin slår ut på hull 4 Kirsten Vaage gjør seg klar Hull 6 Endelig kan vi samles etter runden.

Hele tirsdagen regnet det voldsomt helt til klokken nærmet seg fem. Da tittet sola frem og det ble en flott ettermiddag. 15 damer møtte opp for å spille schrambleturnering og nærmest pinnen på hull 2. Banen var våt enkelte steder, men hva gjør vel det når sola skinner.

Vinnerlaget besto av Aslaug Bårdsen, Laila Markussen, Britt Andersen og Anne Brit Medby. De klarte hele 37 poeng. Nærmest pinnen kom Britt Andersen.

Etter runden fikk vi sveler som Sissel Sporaland hadde laget, de var kjempegode. Tusen takk Sissel.

Dette var siste gang før det er ferie i hele juli. Vi starter opp igjen 4. august med schrambleturnering og litt mat etterpå. Følg med på terminlista, blir mye gøy til høsten.

Lørdag 5. september blir det Golf - Damer i sør. Det er i år Kristiansand golfklubb som arrangerer. Mer informasjon kommer senere, hold av dagen.

Ønsker dere alle en riktig god sommer, vi sees forhåpentligvis på banen.