Nettrøffen 25.11.2018

Seychelles Golf Klubb.

Seychelles Golf Klubb ligger en liten biltur fra Victoria, Mahe på Seychellene.

Klar til spill på Seychelles Golf Klubb (alle foto C Jacobsen)
Masse Kokosnøtt Palmer!
Skorkortet med advarsel om *Beware Falling Coconuts*
En viss Mr. Woods i Tiger drakt på Pølsebua!
Stor høydeforskjell par 3 hull!
Halveis på 18 Hulls banen og gjennomsvett!
 Utslag fra par 3 hull
Fine forhold på banen.
 Klar til spill på Seychelles Golf Klubb (alle foto C Jacobsen) Masse Kokosnøtt Palmer! Skorkortet med advarsel om *Beware Falling Coconuts* En viss Mr. Woods i Tiger drakt på Pølsebua! Stor høydeforskjell par 3 hull! Halveis på 18 Hulls banen og gjennomsvett!  Utslag fra par 3 hull Fine forhold på banen.

Dette er en kort 9 hulls bane det ikke er noe spesielt fristende å komme tilbake til. Med så mange Kokosnøtt Palmer så de seg nødt til å advare spillerene med *Beware Falling Coconuts* på framsiden av score kortet du får utlevert etter at greenfee er betalt i pølsebua som for anledningen var dekorert med en viss Mr. Woods i Tiger drakt!

Den virkelige fine banen på Seychellene ligger på Praslin Øya, en kort båttur fra hovedstaden Victoria. Etter ankomst må du også ta en 30 minutters biltur opp til Lemuria resort som har en 18 Hulls bane som ligger idyllisk til med utsikt til det Indiske Hav. Varmt og fuktig er det som venter en der!

Carsten

2062