Norsk senior golf 27.08.2018

Seniorgolferne i Mandal

Meget vellykket sommertur til Sverige

Fra puttekonkurransen (alle foto o eikestøl)
Etter konkurransen utenfor klubbhuset til Strömstad Golfklubb
Ettermiddagsamling foran Tanum Gestgiveri
Fra puttekonkurransen (alle foto o eikestøl) Etter konkurransen utenfor klubbhuset til Strömstad Golfklubb Ettermiddagsamling foran Tanum Gestgiveri

Med humørfylte og dyktige Oskar Einar som sjåfør, som jo sjåfører skal være, drog 17 golfere med minibuss via ferje Sandefjord- Strømstad 19.-22. August til Sverige. I tillegg kjørte fire i personbiler. Været var helt perfekt for golf!

Overnatting i Tanums Gestgifveri som reklamerer med at de kanskje er Sveriges eldste hotell fra 1663. Her fikk vi god forpleining og disponerte egen suite på loftet til fellesarrangementer, bl.a. med quizz.

Vi hadde to golfrunder på Strømstad gode golfbane. Første dagen med scramble og andre med Stableford poengberegning.

Før spillingen startet andre dag, styrte Roar Christensen en interessant puttekonkurranse. Her vant Tor Sverre foran Arnar Egeland og Oskar Einar Skårdal.

Resultater Stableford:

Kvinner: