Senior 01.09.2016

Seniorenes torsdagsturnering

Denne tordagene var det 22 ivrige golfere i sving.

Hans Kristian Brønn og Knut Arntsen klar til dyst (foto per j)
Anna Eikestøl gir sin informasjon (foto per j)
Før start (foto per j)
Fra tee på hull 1 (foto per j)
Fra hull 9 (foto per j)
Hans Kristian Brønn og Knut Arntsen klar til dyst (foto per j) Anna Eikestøl gir sin informasjon (foto per j) Før start (foto per j) Fra tee på hull 1 (foto per j) Fra hull 9 (foto per j)

Seniorene er samlet hver tordag gjennom sesongen utenom juli måned. Leder for gruppen Anna Eikestøl forteller at det er jevnt over meget fra frammøte på formiddagene torsdag. Det har vært over 30 stykker på det meste.

Denne formiddagen var det scramble som ble spilt.  Denne formen for golf, hvor 3 eller 4 spiller er på lag og bruker best ball,  er nok mest populært.  Det kåres ingen vinnere, da vinnerlaget blir trukket ut tilfeldig.  Videre er det premie til nærmest koppen på hull 2.

Og når alle er inne på klubbhuset etter endt dyst er det kaffe, vafler og selvsagt vinotteri. Så går praten livlig og alle ser ut til å kose seg.  En uke til neste dyst. Der er god plass til flere, så bare møt opp.