Turnering 11.06.2017

Pink cup ble arrangert lørdag.

Det var hele 55 spillere som møtte til årets Pink cup. Dette er en scramble turnering der alle inntekter går til Kreftforeningen.

Vinnerlaget av årets Pink Cup (alle foto per j)
Aslak vinner av nærmest pinnen
Vinnerlaget av årets Pink Cup (alle foto per j) Aslak vinner av nærmest pinnen

Vi startet med kippe konkurranse, og loddsalg. Rune Svennevik hadde full kontroll på hvem som kom nærmest pinnen, vinneren ble Aslak Egeli

Det var 14 flighter som satte kursen mot utslagstedene. Som vanlig fint juni vær. Litt skyet men godt og varmt. Det var  som vanlig god stemning ute på banen. Gjennomsnittlig score på alle flightene ble 70,5 slag og gjennomsnittlig handicap var på 23. Med andre ord ble det spilt mye god golf blant alle spillere.

Vinnerlaget ble Rune Svennevik, Sanna Schou Svennevik, Sverre Skjørten og Spangreids store sønn Ivar Gulli. På andre plass kom Wenke Nome, Chris Daniel Nome, Rune Halvorsen og Kjartan Lavik.

Da spillingen var ferdig ble det trekning på lodd. Deltakerne hadde med gevinster og det var litt av et gevinstbord. Mange flotte premier.

Det kom til sammen inn 22 875kr. Det er et flott resultat. I fjor kom det inn 28 630kr, årets resultat er dermed litt under fjoråret.

En vel gjennomført dag.

Takk til alle som møtte opp og bidro til en flott bidrag til Kreftforeningen.

Edmund Jaabæk

Resultatliste