Klubb Turnering 07.01.2018

Oppdatering av første drifts år for simulatoren.

Glenn Korsmo vinner av den første turneringen.

Arkivbilde av Glenn Korsmo (foto per j)

Simulator.

Nå har vi hatt simulatoren i ett år og det har vært en stor suksess. Det har vært innom ca. 70 personer som har brukt den. Den har fungert utmerket og de fleste synes dette er en fint suplement til å spille på banen. Etter vi fikk kameraet er det mange som har fått seg en a-ha opplevelse. Er det slik jeg ser ut når jeg slår ut.

Simulatoren er brukt ca. 670 timer og det er spilt inn ca. kr. 123000,- det første året. Blir den brukt like mye i år, regner vi med den er ned betalt til nyttår.

For dere som ikke har prøvd den og er usikker på hvordan den virker. Ta kontakt med klubben og vi skal finne en som kan vise dere hvordan den virker. Det er enda god plass til flere, da spesielt på dagtid.

Turnering.

I høst har vi hatt en turnering gående på simulatoren. Vi har spilt 3 forskjellige baner og det er 13 stk. som fullført turneringene. Resultatene er korrigert med hpc.

Resultater:

1. Glenn Korsmo 183 slag