Proshop 07.08.2020

Nytt veien til golfkurs (VTG) søndag 16. august.

Leder i VTG komiteen, Trond C Høiberget, ligger ikke på latsiden. Etter et vellykket kurs sist med 14 deltakere braker det løs igjen søndag 16.

Sist kurs var det 14 deltakere og hele 10 meldte seg inn i klubben med engang.  Det var stort sett lokale deltakere, med 3 stk fra Kr.sand.  Trond melder om en god og lærevillig gjeng som bare ventet på å slippe til på banen. Det er tydlig at folk har fått opp øynene for golf i disse korona tider.  Så det er viktig at klubben tar godt vare på de nye spillerene når det ankommer banen. Vi har alle vært nybegynnere.

På grunn av korona pandemien blir det et helt nytt system/opplegg på kursene i år.  De som melder seg på til kurset vil få en link hvor de må  besvare noen spørsmål for å få godkjent teoridelen. Ingen stryker, så dette er ikke noe farlig.

Så nå er det bare å melde på hele familien, venner og kjente.  Golf er virkelig en aktivitet som favner bredt.  Her er det ingen reservebenk.  Her blir alle med fra dag en.

Håper vi sees på kurset.

Det er planlagt 1 eller 2 nye kurs i løpet av høsten.  Vi kommer tilbake til datoer.