Bane 28.04.2019

Nye lokale regler for Valle Golfbane.

Det blir en kort gjennomgang før start på Vårsleppet 1.mai.

Klubbens dommer Knut Arntsen (foto per j)

En komitee bestående av Knut Arntsen, Rune Svennevik, Jørgen Hestås, Edmund Jaabæk og Mette Erklev har virkelig gjort en god jobb med å utforme nye lokale regler.  Disse finnes under BANE på web siden til klubben.

Klubbens eneste dommer, Knut Arntsen, har sagt seg villig til å informere før start på Vårsleppet.  Videre vil han kjøre rundt på banen og veilede der det er behov.  Han vil dessuten være dommer på årets klubbmesterskap.

Fra nyttår ble det innført nye golfregler, og disse skal følges såsant det ikke finnes lokale regler som sier noe annet.  Turneringskomiteen kan også på forhånd komme med lokale regler som ballplassering dersom f.eks meget dårlig vær.

Banen er nå også merket ettter de lokale reglene.  Så dersom det er noen spørsmål ang. lokale regler vil Knut være mannen å spørre.

Lokale regler vil også blir satt opp på oppslagstavla.

Lenke til lokale regler

Nye golfregler fra 1.1.2019