Turnering Norsk senior golf 11.09.2019

Norsk Seniorgolf

Overlegen norsk siger over Sverige

Dei norske seniorane i nettoklassen var blide før start, og minst like blide etter dag 2 i landskampen mot Sverige. (foto k lavik) Klissvåte etter at det sette inn med heidundrande vind og regn på hol 14. «Svenske» Per Olav frå Sarpsborg vann matchen 2,5 mot 0,5.

Noreg heldt godt unna på andre dag av landskampen mot Sverige i Fredrikstad. Totalt over to dagar blei sifra 68,5 mot 48,5.

For min del blei singelmatchen ikkje den store suksessen. Første ni hol blei delt, og eg var i leing til hol 14 på siste ni. Så sette det inn med eit frykteleg uvêr. Det takla min motstandar klart best og vann i alt 2,5 mot 0,5 poeng.

Uansett - pokalen blei verande i den norske leiren. Det viktigaste er at svenskane blei slått!

Kjartan.