Klubb 27.12.2016

Nå er simulatoren på gang.

Vi inviterer alle som har anledning til å komme torsdag kl. 10.00 for å få en innføring i hvordan den virker.

Simulatoren på klubbhuset (foto s vatnedal)

Det er meningen at den skal være selvbetjent og derfor er det en fordel å vite hvordan den skal opereres.

Det kan bestilles tid fra torsdag kl.12.00 på simulatoren. Logg inn på golfbox og bestill på samme måte som ellers. Velg fasilitet i ” rullegardinet” på høyre som det står

.- Mandal. Trykk på dette og velg simulator, da kommer opp ledige tider. Det kan bestilles  max 4 tider pr. person 48 timer før dere skal spille.

Nå kan alle komme inn i klubbhuset med gobexkortet. Det er satt ny lås på døren ut til kjøkkenet og den kan låses opp med samme nøkkel som brukes til ytterdøren.

Dere som vil være med på turneringen på nyttårsaften må gi beskjed til meg innen i torsdag.

Mvh.

Steinar Vatnedal