Klubb Bane 01.04.2021

Meget stor aktivitet på Valle Gård på åpningsdagen av årets sesong.

Det ble spilt over 200 runder på banen torsdag, og det er også mange som har satt seg opp resten av påsken.

Glimt fra åpningsdagen (foto per j)
Geitene er også klare til åpningsdagen (foto per j)
Fra golfboks
Glimt fra åpningsdagen (foto per j) Glimt fra åpningsdagen (foto per j) Glimt fra åpningsdagen (foto per j) Geitene er også klare til åpningsdagen (foto per j) Fra golfboks

Endelig var ventetiden over for golffolket.  Det var ingen aprilspøk at banen skulle åpne 1. april.

Allerede fra klokka 07.20 og til 18.40 var det nesten ikke ledig flighter.  Fra startlista ser en golfere fra nord til sør.  Klubber som Hammerfest og Kvalsund GK, Romerike GK, Bjaavann og Kristiansand GK, Utsikten, Sandnes GK, Miklagard GK, Sola GK bare for å nevne noen.

Banen er selvsagt ikke topp pr idag, men alle som vi snakket med var storfornøyd bare å komme i gang.  Hull 6 og hull 9 var det vått på fairways, men noen dager med sol vil nok gjøre forholdene bedre.

Alt i alt en vellykket dag på banen.  Men vi må alle tenke på 2 meters regelen og ta hensyn til hverandre.  Husk smittevernsreglene når du er på banen.