Turnering 31.10.2017

Mandal Open arrangert i Orihuela Costa for tredje år på rad.

Bente Jonasen Linkjendal vinner av dameklassen, mens Einar Linkjendal vant blant herrene.

Fra middagen på restaurante Isabelas (foto Bernt W Egeland)

Torsdag 26/10 ble Mandal Open arrangert i Orihuela Costa for tredje år på rad. Denne gang på Club de golf Villamartin og som vanlig i strålende sommervær! Vi var bare 12 deltagere denne gang da minst 6 av "veteranene" ikke kunne delta denne gang.

Vi spilte stableford med ett gratis kast på hvert hull og etter runden hadde vi premieutdeling på klubbens terrasse. Bente og Einar stakk av med seieren i begge klasser med 48 poeng og Einar overtok vandrepremien fra Knut  Båshus ved lavest hc.  8 av oss avsluttet dagen med et herremåltid på restaurante Isabelas.

Vi håper mange fler vil delta på turneringen neste år og som alltid siste torsdag før SAS slutter med sin direkteflight til Kjevik. Jeg tar sjansen på å bestille 7-8 baller på Le Romero golfklubb for neste år og jeg kan være behjelpelig med å skaffe hotell eller leilighet til nye deltakere.

Bent W.