Alf Skagestad Alf Skagestad

Klubb Bane 09.06.2019

Mandal Golfklubb holder åpen dag

Søndag 16/6 fra kokken 12 holdes det åpen dag/familiedag på klubben.

Mandal Golfklubb - Et godt sted å være!
Program for dagen
Fra åpen dag 2018
Mandal Golfklubb - Et godt sted å være! Program for dagen Fra åpen dag 2018

Søndag 16/6 åpner Mandal Golfklubb opp for åpen dag/familiedag der vi ønsker å treffe lokalbefolkningen som mulig er litt nysgjerrig på hva denne golf-sporten egentlig er. Klubben stiller med entusiastiske medlemmer som viser de forskjellige slagene i golf, og er tilgjengelige for en samtale om miljøet i klubben, trening, spill, turneringer og andre mulighetene klubben gir.

Som et ledd i årets satsing på rekruttering i klubben, har Juniorkomiteen og VTG-komiteen (Veien Til Golf) glede av å invitere innbyggere i Mandal som vurderer å gi golfen en sjanse, men som egentlig ikke kjenner til klubbens tilbud og muligheter. Søndagen settes det av et par-tre timer til åpen dag der vi vil fremme klubbens treningsfelt, fasiliteter og vise litt grunnleggende golf-teknikker på treningsfelt, driving-range og putting-greenen.

Mandal golfklubb ønsker at flere fra den yngre garden (4 – 18 år) kan starte opp med en sosial, teknisk utfordrende og moro fritidsaktivitet. Vi håper samtidig på at foreldre og besteforeldre også ønsker å gjøre golf til en «familie-greie», om man ikke da bare ønsker en fritidsaktivitet for seg selv. Golf er inkluderende. Vi har noe utstyr til utlån om man bare tenker å prøve seg litt for å se om det er noe. Trenger ikke kjøpe utstyr med en gang selv.

Ønsker alle interesserte varmt velkommen til Mandal Golfklubb - Et godt sted å være!