Turnering 22.09.2019

Mandal GK vant suverent mot Kristiansand GK i søndagens klubbkamp.

Mandal GK vant med 36 poeng.

Glimt fra klubbkampen (foto per j)
De fem beste Fra venstre Jack Sylte, Anne Wirsching, Oskar Einar Skårdal, Jonny Hjortland og Rune Svennevik. (foto j.r.ruud) Glimt fra klubbkampen (foto per j) Glimt fra klubbkampen (foto per j) Glimt fra klubbkampen (foto per j) Glimt fra klubbkampen (foto per j) Glimt fra klubbkampen (foto per j) Glimt fra klubbkampen (foto per j) Glimt fra klubbkampen (foto per j)

I år var det Mandal som var vertskap i klubbkamp mot Kr.sand GK.  Det var ypperlige spilleforhold og det så ut som at alle spillerne koste seg. I alt stilte det opp 40 spillere.

På hvert lag er det 10 spillere som teller sammenlagt.  Og det var gode resultater søndag.  Best var Anne Wirching fra KGK med 38 poeng.  På plassene bak Jonny Hjortland, Rune Svennevik og Einar Skårdal alle fra MGK med 36 poeng.

Resultatliste