Alf Skagestad Alf Skagestad

Klubb Bane Turnering 20.06.2021

Lørdag ble turneringen International Pairs gjennomført

14 håpefulle par stilte til start i denne spennende kvalik-turneringen på MGK's fantastiske golfbane. Etter en spennende avslutning gikk Arntsen og Arntsen av med en fortjent seier.

Vinnerflighten Arntsen/Arntsen putter sikkert på hull 9
Andreplassen sikres for "Angry birdies" (Simen S)
Ivar senker en lang birdie-putt - publikum gikk helt bananas
Ikke noe å si på stilen
 Vakre hull 4
God gang på hull 3 - Steinar var ikke helt fornøyd ble det uttalt
Magnus putter sikkert
På vei inn til klubbhuset på hull 9
Jørgen chipper inn på hull 9
Erlend i fin stil på hull 1

På en aldeles nydelig preppet golfbane gikk 14 håpefulle par ut på 18 hulls best ball (for par) med planer om å kvalifiseres seg til lansfinalen til høsten, og videre til verdensfinlen på San Lorenzo - Algarvekysten.

Lenge lå Svennevik/Gulli godt an, men det holdt ikke helt inn. Det så ut som Simen og Sondre ble for sterke denen gang, men så kom Arntsen og Arntsen med en fantastisk innsprt og kuppet heile greia. Masse gratulasjoner til paret Arntsen for en meget godt gjennomført turnering med hele 44 poeng!

Vinnerne får reise og opphold dekket på landsfinalen til høsten på Miklagard golflkubb.

Andre plass fikk hvert sitt dusin med baller.

Vi gjorde også en trekning av 5 stk. reisegavekort av en verdi på 1000 kroner fra Nexthole Travel.

Følgende spillere ble trukket:

- Cecilie Reiersen

- Morten Torkelsen

- Tor Sverre Bentsen

- Magnus Bjørnstad

- Petter Bristøl

Vinnere av gavekort vil bli kontaktet.

International Pairs er en av verdens mest kjente golfturneringer. Siden starten for mer enn 20 år siden har mer enn en million golfspillere fra over 30 land deltatt i denne prestisjefylte og morsomme turneringen. Klubbturneringen er organisert av klubbene, og spilleformatet er “best ball” (2 manns lag). Vinnerne fra hver turnering samles til en Norges finale høsten 2021. Det beste laget fra Norges finalen representerer Norge i «Verdensfinalen» og har sjansen til å bli kronet til «verdensmestere»

For øvrige resultatter, se leaderboard via link nedenfor.