Turnering 17.07.2021

Lag NM i Sandnes.

God første dag for Mandal GK som ligger på en sterk 7. plass blant 18 lag.

Mandal GKs lag i årets lag NM består av Magnus Bjørnstad, Edmund Jaabæk, Jørgen Hestås og Simen S Jørgensen.  På første dag spilles det to runder.  Første runde er foursome.  Da spilles det kun på en ball, og hver spiller slår annenhvert slag til ballen er i koppen.  Andre runde er fourball.  Da spiller begge på sin ball og den beste score for laget blir tellende.

Jørgen og Simen spilte sammen og  Edmund /Magnus.  Etter foursome runden lå Mandal på 9. plass med +16.  Etter 2. runde som ble spilt på -4 gikk laget fram 2 plasser og foran single runden er det mulig å kunne nå en 5. plass.  Her skiller kun 3 slag.

Det er en positiv gjeng som virkelig hevet seg fra fjor året. Alle spilte bra. Det blir spennende å se imorgen.

Lykke til.

Resultater NM lag første dag