Alf Skagestad Alf Skagestad

Junior 17.03.2017

Kragerø Golfklubb inviterer til Narvesen Open (Junior)

22. og 23. april er det klart for sesongens første utenbys turnering for Junior (11-19 år). Dette er noe vi håper at flest mulig av våre unge håpefulle får anledning til å delta på.

Narvesen Open er et arrangement som skal arrangeres to ganger i løpet av sesongen 2017 for å gi et bredere konkurransetilbud til juniorer i alle landets Regioner. Dette er et ekstra tilbud i tillegg til Narvesen Tour som i 2016 umiddelbart førte til en stor økning i antall juniorer som deltok i regionale juniorturneringer sammenlignet med tidligere.

Alle jenter og gutter i alderen 11-19 år (født i 1998-2006) ønskes velkommen til å delta på Narvesen Open, uavhengig av alder, nivå (handicap) eller tidligere turneringserfaring.

Målene med Narvesen Open er først og fremst å skape en konkurransearena der flere jenter og gutter møtes på tvers av klubbene og Regionen, konkurrerer mot hverandre og motiverer hverandre til å bli bedre golfspillere i et mestringsorientert miljø.

Turneringen er inndelt i ulike klasser etter kjønn, alder og nivå, og det er ulike spilleformer og banelengder tilpasset de ulike klassene. I tillegg legges det opp til andre konkurranser hele lørdag.

Når man melder seg på til Narvesen Open blir man automatisk påmeldt i riktig klasse, ut fra kjønn, alder og handicap. Påmelding i BolfBox her: http://golfbox.no/livescoring/tour/?language=1044#/competition/989816/leaderboard

Skulle det være spørsmål om dette er det bare å ta kontakt med Juniorkomite-leder, Alf Skagestad.

Vedlegg