Bane 22.09.2018

"Knud" har ikke vært snill med golfbanen.

Flere trær er blåst ned på veien opp til klubbhuset.

Kjell Røisland i aksjon (foto per j)
Fra parkeringsplassen (foto per j)
Trond C Høiberget og Kjell Horpestad (foto per j)
Fra hull 9 (foto per j)
Fra hull 9 (foto r svennevik)
Dugnadsgjengen , Kjell Horpestad, Trond C Høiberget, Kjell Røisland og Rune Svennevik (foto per j) Kjell Røisland i aksjon (foto per j) Fra parkeringsplassen (foto per j) Fra parkeringsplassen (foto per j) Trond C Høiberget og Kjell Horpestad (foto per j) Fra hull 9 (foto per j) Fra hull 9 (foto r svennevik)

Lørdag formiddag var 4 medlemmer av klubben i full gang med å rydde opp etter "Knud".  Det var flere trær langs veien opp til klubbhuset som var blåst ned, samt flere trær ved parkeringsplassen.

På hull 9 var også bjørketreet foran vannet blåst ned.  Et tre er blåst ned på hull 8 og 2 furutrær er blåst ned på hull 6.  Dugnadsgjengen er nå i gang med å rydde her.

Ellers ser det ikke ut som at det er gjort noen skader på banen eller bygninger.