Klubb Turnering 14.08.2017

Klubbmesterskapet 26. og 27, august.

Har fått forståelse at det er en del misnøye i forbindelse med arrangementet av årets klubbmesterskap.

Dette går i all hovedsak på at det var lagt opp til at Herre klasse (Klubbmesterskap) skulle spilles fra de nye tee stedene tee 52. Tanken bak var at de som ønsker å delta i selve tittel om Klubbmester måtte melde seg på i Herre klassen, og da velge bort den aldersbestemte klassen som man tidligere har deltatt i automatisk.

Klubbmesterskapet skal jo være årets «happening» for alle medlemmer og det er ønskelig at så mange som mulig deltar i denne, da jeg her oppfatter at det her blir litt motsatt, og at det har vært snakk om å boikotte årets mesterskap, så har vi feilet. Dette er ikke ønskelig fra noen parter og av den grunn går vi tilbake til oppsett som tidligere år. Alle vil da delta i aldersbestemte klasser og kampen om klubbmestertittel, og teesteder vil være som følger: Herrer uansett alder tee 48 og damer uansett alder tee 40.

Jeg vil samtidig oppfordre alle medlemmer til å delta på årets mesterskap som bli gjennomført 26 og 27 aug. 17

Ved eventuelle spørsmål ta kontakt med meg.

Edmund Jaabæk

leder arrangementskomiteen.