Klubb 12.10.2016

Klubbinfo til medlemmer.

Grasrotandelen, Greenfee, Baller til salgs, Statistikk for spilte runder, Grevlingane, Sørmegleren, Golfsimulator.

Arkivbilde fra hull 9 (foto peder austrud)

Grasrotandelen

Hvis du tipper, håper vi du støtter Mandal Golfklubb. Du kan støtte Mandal Golfklubb ved å tippe Lotto, Viking-Lotto, Joker, Keno, Oddsen og andre spill hos Norsk Tipping. 5% av din innsats tilfaller din idrettsforening etter at du har registrert dette hos din tippekommisjonær.

Når du skal registrere deg må du å oppgi vårt organisasjonsnr. 971333677 til tippekomisjonæren!

Til denne tid i år har vi fått kr. 33913.- fra Norsk Tipping.

SMS.

Tilknytt MANDAL GOLFKLUBB som din grasrotmottaker via SMS.

Send GRASROTANDELEN 97133677 til 2020  (tjenesten er gratis).

Greenfee

I det siste har innbetalingene fra greenfee ikke stemt overens med bruken av banen.   Betaling av greenfee er noe lavere enn bruken av banen.

I år, som hvert år, så trenger klubben alle inntektene for å opprettholde den standarden vi ønsker på banen og også for å videreutvikle banen.

Kan dere derfor være så vennlig å hjelpe til med å registrere alle runder i golfbox og i tillegg også orientere og oppfordre gjestespillere om å registrere seg i golfbox.  Det hjelper oss med å holde oversikt over bruken av banen.

Hvis dere møter noen som ikke har betalt greenfee, så gjør dem gjerne oppmerksom på kravet om greefeebetaling på en høflig måte og hvor viktig inntektene er for vedlikehold av banen.  Informer gjerne også klubben hvis noen ikke følger reglene.  Vi vil gjerne ta kontakt for å orientere dem om reglene.

Vi ønsker en god og hyggelig stemning på banen men det er en forutsetning at også greenfee spillere bidrar til å driften av banen ved å betale greenfee.

Baller til salgs

I greenfee rommet er det lagt ut poser med 20 brukte baller til kr. 100.- Disse betales vet å legger pengene i greenfee kassen i veggen til kontoret.

Statistikk for spilte runder

For dere som ønsker og se deres golfrunder som er registrert på Gobex kan gjøre følgende:

Logg dere på Golfbox trykk Scorer deretter Golfscore statistikk så vil dere få opp en side på Gobex.

Her kan dere se forskjellige statistikker for deres spill de siste årene.

Grevlingane

Grevlingane har byttet dag til tirsdager . Vi møtes kl. 09.30 til kaffe og planlegging av dagens gjøremål.

1. og 3. tirsdag i måneden, vær forbehold.

Sørmegleren

Skal du selge hus eller hytte i Mandal, Lindesnes, Audnedal, Marnardal eller Åseral. Bruk Sørmegleren og Mandal Golfklubb vil motta kr. 5000,- ved salg. Dere må oppgi at dere er medlemmer av klubben ved kontrakt inngåelse.

Golfsimulator

Vi har vært å prøvespilt en golfsimulator i Mandal, denne var av god kvalitet. Vi vil prøve å inngå en avtale om bruk av denne med eierne.  Kommer tilbake til dette senere.