Proshop 25.05.2017

Klart for nytt Veien til Golf kurs.

Dersom du har lyst til spille golf har du muligheten. Klubben arrangerer kurs (VTG) i helgen 3. og 4. juni.

Arkivbilde fra årets første kurs (alle foto per j)

Nå er det klart for nytt VTG kurs.  Leder for komiteen Rune Svennevik opplyser at det skal holdes ialt 5 kurs denne sesongen.  Opplegget er som tidligere.  Det blir arrangert helgekurs med start lørdag kl. 10.00 til 16.00.  Samme tidspunkt søndag.  I år er det Simen Steinstad Jørgensen som er instuktør sammen med VTG komiteen.

På kurst blir det gjennomgått regler etc, samt mye av tiden foregår ute på treningsfeltet.  Hele kurset avsluttes med en tur på banen.  Kurset erstatter tidligere grønt kort.  Et kort en må ha for å kunne spille på baner.

Kurset koster 1000 kroner for voksne, og 500 kroner for juniorer.  Dersom en velger å bli medlem i klubben med spillerett er kurset gratis.

For påmelding/spørsmål kan dere ringe tlf. 952 05 272 eller kontakt@mandalgk.no

Datoer for VTG kurs