Alf Skagestad Alf Skagestad

Klubb Bane Turnering 29.08.2019

Kaizen Tour: Finale

På søndag er det tredje og siste turnering i Kaizen-serien for i år. Klubbmesterskapet teller som alltid på denne touren, og resultater før siste turnering ser dere nedenfor.

Kaizen Master Backtee er, som navnet indikerer, en slagturnering (uten hcp) der vi tester den lengste banen. (Tee 52 for herrer og 48 for damer.) Det er ikke nødvendigvis de lengstslående som behersker Backtee best. Har man en drive på 150-160 meter (100 meter pluss for damer) og et godt golfhode, kommer man langt🙂

Bli med på en herlig runde med god mat etter turneringen. Det er hele 50 Kaizen-poeng til vinneren, så selv om Jørgen og Simen har et lite forsprang, er ingenting avgjort.

Vinneren sammenlagt får navnet sitt på den myteomspunnede Kaizen-bøtta. Premiebordet ryktes ellers å være av en slik størrelse at amarørstatusen står i fare for den som eventuelt både vinner siste turnering og sammenlagtseieren i en jafs!

Meld dere på i GolfBox nå!

Hilsen Gunnar