Klubb 09.12.2021

Info til medlemmene angående golfsimulatorene.

Vi har full forståelse for at det kribler i golfsvingen etter å få testet seg selv, svingen og de nye simulatorene klubben har gått til innkjøp av.

Bilder fra klubbhuset (foto r tørresen)
Bilder fra klubbhuset (foto r tørresen) Bilder fra klubbhuset (foto r tørresen) Bilder fra klubbhuset (foto r tørresen) Bilder fra klubbhuset (foto r tørresen)

Vi skulle etter planen ha gjennomført opplæring med Joakim Mikkelsen (Trackman representant) på onsdag 08.12, men dette ble kansellert grunnet forferdelige kjøreforhold på E18 fra Oslo og ned, samt uvisshet rundt nye restriksjoner. Vi håper han kan turen sørover i neste uke slik at opplæringsgruppa kan komme i gang med opplæring av klubbens medlemmer så fort som mulig. Testingen av systemet er akkurat kommet i gang, og vi vil benytte den neste uken på å sette oss skikkelig inn i hvordan alt fungerer.

Opplæring av klubbens medlemmer vil foregå på lik linje som hvordan klubben arrangerer turneringer. Vi legger ut dager/ettermiddager/kvelder på Golfbox som klubbens medlemmer kan melde seg på. Her vil to personer fra opplæringsgruppa være tilstede for å lære, forklare og hjelpe dere i gang med Trackman simulatorene. Vi slipper disse datoene når Trackmans representant har besøkt oss. Beskjed vil komme på Facebook og klubbens nettside.

Dette gjelder også en kort innføring i hvordan man skal booke tid via en egen app.

Bestilling av tid vil det foregå på appen Matchi.(ikke i golfbox)  Der vil golfklubben komme opp.  Så den appen kan allerde lastes ned, men Mandal golfklubb vil ikke komme opp før alt er klart.

I mellomtiden anbefaler vi alle å registrere seg som bruker (din profil)

Link til din profil

Dette må gjøres for å kunne bruke Trackman Golf Appen og simulatorene.

Etter å ha registrert deg som bruker kan du laste ned appen. Om du har en Android telefon, trykk på følgende link for å laste ned korrekt app:

Android: last ned app her for andriod

Om du har Iphone, trykk på følgende link for å laste ned korrekt app:

Iphone/IOS: https://apps.apple.com/no/app/trackman-golf/id124541391

Gjør dere kjent med appen, registrer baggen din og hcp. Man vil etter hvert som vi kommer i gang med å spille på simulatorene få et Trackman handicap. Selv om adventstiden er hektisk for mange er fortsatt golf et fint avbrekk, så for dere som er ivrige etter å lære litt om hva Trackman kan gjøre, så kan vi anbefale å se denne Youtube filmen. Denne fokuserer på «treningsfunkasjonaliteten» i Trackman, eller enklere forklart den digitale driving rangen. link til video.

For dere som i størst grad skal spille virtuelle golfrunder, så kan dere nyte denne filmen med proffene Martin Kaymer og Maximillian Kieffer: link til video

Hilsen

Simulatorgruppa