Elisabeth Thomassen Elisabeth Thomassen

Damer 29.07.2020

Høstsesong for damegruppa

Allerede høst og damene starter opp igjen tirsdag 4. august.

Damer i sør
Høstprogram
Damer i sør Høstprogram

Så er det tid for å møtes igjen etter en måneds opphold. Vi starter opp igjen på tirsdag 4. august med lagscramble.  Utslag kl 18.00, oppmøte kl 17.30 Det blir premiering av beste lag så ikke løp hjem så fort du er ferdig. Ingen påmelding. Koster 30 kr som betales med vipps ved fremmøte.

Kristiansand golfklubb inviterer til turneringen Damer i sør. Den går av stabelen lørdag 5. september I Kristiansand.  Da blir damer fra Arendal og omegn, Bjaavann, Grimstad, Mandal, Utsikten og Kristiansand invitert. Det er kjempegøy så meld dere på. Det spilles i forskjellige klasser inndelt etter hcp så her kan alle være med. Turneringen koster 400 kr og inkluderer spill, niste og mat og drikke før premieutdeling. Se bilde og plakater som henger i klubbhuset.

Vel møtt til en gøy høstsesong.