Klubb Bane 12.04.2019

Hei alle medlemmer.

Nå begynner det å stunde mot sommer, banen er åpnet og det har alrede vært spilt flere runder. Her er litt informasjon de kommende dager.

Akrivbilde fra dugnad ifjor (foto per j)

Dugnad.

Først kommende mandag fra kl.12.00 og utover skal vi hogge de store granene langs veien. Dette må gjøres før veien skal skal ferdig stilles for asfaltering. Mandal Kommune skal begynne på denne jobben etter påske.

Håper de er noen som kan være med å hjelpe å få bort greinene

Asfalt.

Det er nå kommet inn ca. kr. 50000 til asfalt fra våre medlemmer. Det er fremdelst mulig å være med på denne spleisen. Det kan gjøres via vipps eller sette inn på konto 3138.11.43301

Turnering og basar

2. påskedag kl. 15.00 blir det scramble turnering for lag med 2 personer. Dere kan selv sette sammen lag eller turneringskomiteen gjør det. Det blir påmelding før start. Etter turneringen blir det basar med åresalg og gratis is til alle.

Deltaker avgiften er enten et bidrad til asfalt eller en gave som kan loddes ut på basaren. Alle er hjertelig velkommen.

Gobex.

Gobex kiosken er flyttet fra sin vante plass til veggen mot øst. Dette på gr. av at ikke inngangen til klubbhuset skal bli lettere tilgjengelig.

VTG kurs.

Årets første veien til golf kurs avholdes på golfbanen tirsdag 23. og torsdag 25 april. Dette er kvelds kurs. Har dere venner eller kjente som vil prøve golf er bare å få dem med.

Vårdugnad.

Vårdugnad lørdag 27, april, sett av denne dagen. Se hjemmesiden for mer informasjon.

Mvh.

Steinar Vatnedal