Proshop 21.06.2017

Har du lyst til å spille golf i sommer men har ikke Veien til Golf kurs.

Fortvil ikke, Mandal golfklubb arrangerer kurs helgen 1. og 2. juli

Arkivbilder  fra tidligere kurs ( foto per j)
Arkivbilder fra tidligere kurs ( foto per j)
Arkivbilder  fra tidligere kurs ( foto per j)

Klubben arrangerer sitt 3. VTG kurs neste helg.  Så om du har lyst til å spille selv eller kjenner kanskje noen som vil prøve.  Ikke nøl med å melde deg/dere på kurs.  Da får en foruten god mosjon treffe mange hyggelige golfere på banen.  Golf er for alle alder, fra knøtter på 5 år til godt voksne.

Kurset går lørdag 1. juli og søndag 2. juli.  Begge dager fra kl. 10.00 - 16.00.  Det blir en enkel lunch begge dager.  Dere trenger ikke å ha noe utstyr, da klubben har flere sett med køller.  Kurset holdes av VTG komiteen med Simen S Jørgensen som instruktør.

Mye av kurset foregår på treningsfeltet, men de viktigste reglene blir selvsagt også gjennomgått. Kurset avsluttes med en tur på banen.

Kurset koster 1000 kroner for voksne, og 500 kroner for juniorer.  Dersom en velger å bli medlem i klubben med spillerett er kurset gratis.

For påmelding/spørsmål kan dere ringe tlf. 952 05 272 eller kontakt@mandalgk.no

NB!  Neste kurs holdes 5. og 6. august.

2085