Klubb Proshop 10.06.2021

Golfklubben arrangerer ekstra Veien til Golf kurs søndag 20. juni.

Kurset som er satt opp lørdag 19. juni er allerede fylt opp med 20 deltakere før annonsering.

Arkivbilde fra tidligere VTG (foto per j)

Det er for tiden stor interesse for golf i byen.  Fram til nå er det holdt 3 kurs med tilsammen ca 50 nye golfere.  Så dersom du har lyst til lære golfens ABC er det bare å melde seg.  Første mann til mølla gjelder.

Kursene holdes fra klokka 10 til 16.

Deltakerene får et 6 timers kurs der de får innføring i golfregler, trening på nærspill, putting og lengre slag på driving rangen.

Kurset avsluttes med en runde på banens fire første hull.  Deltakerne må gå gjennom et lite kurs på nettet.

Klubben har utstyr til utlån under kurset.  Du kan gjerne bruke eget utstyr om du har.

Store deler av kurset avholdes utendørs, gode joggesko eller golfsko anbefales.  Bekledning lett fritidsantrekk.

Det blir under kurset servert en matbit med drikke.

Max 20 deltakere pr. kurs.

Blir det mange påmeldinger blir det satt opp ekstra kurs.

Påmelding til kontakt@mandalgk.no.

Dere vil så få bekreftelse at dere er påmeldt til kurs.  Deretter ber vi om at betaling gjøres til Vipps nr 668872 for VTG kurs.

Pris på kurset er kr. 1000 for voksen og 500 for ungdom 13-19 år.  Knøtter under 12 år gratis, men må ha følge av en voksen.  Dersom en blir medlem i klubben med full spillerett er kurset gratis.