Alf Skagestad Alf Skagestad

Junior 08.02.2017

Endringer i Knøtte- og Juniortreningene inne på simulatoren.

Vi dobler nå tilbudet for Knøtter og Juniorer på innetrening fra og med uke 7.

Vi kan med glede informere om at vi pga god interesse ønsker å utvide tilbudet til Knøtter og Juniorer på den nye flotte simulatoren vår!

Vi ser at det er faktisk en del av våre unge håpefulle som ønsker å trene golf også på vinteren, og da har vi heldigvis muligheten for å dekke den etterspørselen.

Vi vil, fra og med uke 7, dele opp i to grupper og kjøre treninger på simulator både på mandager og torsdager fra 16-18. Knøttene møter på mandager og Juniorene på torsdager.

På denne måten er vi enda bedre i stand til å gi hver enkelt et godt treningsunderlag før vi hiver oss ut på plenen igjen rundt påske.

Ønsker i denne sammenheng å minne igjen om vår egen lille Facebook-gruppe [Juniorgruppa Mandal Golfklubb] som vi benytter til å legge ut relevant informasjon om Juniortreninger, turneringer og annet interessant stoff i denne gruppa. Be gjerne om å bli medlem av denne gruppa om du fremdeles ikke er det som knøtt-/juniorforelder.

Satser på å holde på med innetreningene frem mot påske eller deromkring, men vi hopper nok ut på banen så fårt denne fæle snøen reiser sin veg.

- Komiteen